بدون شرح.

موبایل، پژو 206، Levi's، پائولو کوئیلو، کانادا، IELTS ،Food Court، اروبیک، Fox News، وینستون لایتز، Yahoo Messeneger، سینما فرهنگ ۹-۱۱ شب، بیلیارد... بی ربطن؟؟؟/
نظرات 5 + ارسال نظر
ساغر شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 03:02 ب.ظ http://ensan.blogsky.com

آره خیلی بی ربطند...

پیام شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 04:24 ب.ظ

ربط دارن ولی همه نمیتونن بگیرن که چی گفتی. باز تر بنویس

ثمین شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 04:47 ب.ظ

همه ربطش به بی ربطیشونه دیگه

کلاه سیاه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 02:52 ب.ظ http://blackhat.persianblog.com

صبح مو بایلم زنگ خرد ... هنوز خواب بودم بیدار شدم تا جواب بدم کتاب پائولو کوئیلو زدم کنار و دیدم موبایلم اونجاست اما متاسفانه دیگر زنگ نمی خورد ! با چشمهای بسته اخرین نخ سگار وینسنون لایتم را که فکر کنم واقعا سویسی باشه را کشیدم بیرون و روشن کردم اخه می دونید سیگار اول سبح خیلی می چسبه !‌بلند شدم کامپیوتر را روشن کردم و گذاشتم وصل شه به اینترنت تا ببینم yahoo messenger چی برام داره !‌ رفتم سراغ تلویزیو و فاکس را گرفتم این کانال همه چیز را خیلی خوب شلوغ میکنه و در هز صورت هم انگلیسی حرف میزته که یک نعمته !‌ یهو رفتم تو فکر یاد دیشب افتدام با بچه های قرار داشتم رفتیم سینما فرهنک فیلم اینک اخر زمان را دیدیم فیلم بعدی نبود اما من که ازش چیزی نفهمیدم اخه همش تو فکر اون بودک که دیگه زفته ! کاشکی نرفته بود کاشکی پیشم بود ! هنوز از غذایی که دیشب تو جام جم خوردم خلاص نشدم !‌ یعنی میشه کارام درست شه برم کانادا پیشه همه دوستام و فمیل های نزدیکم ؟‌پیشه اون ...! اینبار تلفن خونه است که زنگ می خوره و من از تو فکر میاره بیرون :
من: الووووو
حسام:‌ الوووو سلام بابا !‌کجایی پس
من: سلام چطوری مهندس ؟!:)
حسام : ببین ما امروز با بچه ها داریم میریم بیلیارد بزنیم خند بازاره رضا هم هست پاشو بیا !
من : باشه ببینم چی میشه
حسام :‌باشه پس فعلا خداحافظ
من‌‌ : .... (تق)
من :‌ ببین ساعت چند میرین ؟!
تلفن: بووووووووووووووووووووووووووف !

میزنم کانال ۶ خودمون ببینم اخبار داره که :
تنها دو روز تا قرعه کشی !‌۶ دستگاه ۲۰۶ !!!

رها شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 11:28 ق.ظ http://raha.persianblog.com

خیلی هم نه !
می تونند تمام دلخوشیهای کسی باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد